zaterdag 5 november 2011

NYC lipstain in Champagne Stain



Vandaag ga ik de nyc lipstain reviewen,
een lipstain is geen lipstick of lipgloss.
Het is vrij moeilijk te beschrijven het is een vrij waterig goedje,
dat in je huid trekt. De lipstain blijft daarom erg goed zitten,
en je het dus niet het probleem als bij lipsticks.
Dat als je iets drinkt de lipstick gelijk te zien is op je glas.
Wel 1 probleempje als je de lipstain aanbrengt,moet je echt oppassen
dat je de lipstain niet naast je lippen aanbrengt want hij blijft echt goed zitten.

Zoals je kunt zien op de verpakking,belooft de lipstain 16 uur
te blijven zitten. Ben je gek na wat praten en drinken,
is de lipstain er na een uurtje zeker wel af.

Ik heb zoals je ziet de kleur 493 champagne stain,
er zijn nog 10 andere kleuren. Maar deze vond ik toch het meest draagbaar.
Aangezien ik als ik iets koop het toch wil gebruiken,
en zelfs deze vind ik nog to much om naar school op te doen.


Zoals je kunt zien is het in de vorm van een stift.
Zelf vind ik de stiftje waar je de lipstain mee moet aanbrengen,
net iets te groot van mij mag die gerust een beetje kleiner.
Want stel je schiet uit zie je het toch een uur lang zitten...
Nee toch niet!Ik heb ontdenkt dat als je een beetje oogmake-up remover
op een wattestaafje doet,je de lipstain eraf kunt halen,en dus ook bij kunt werken.



Nou hier dan de swatch,je ziet ook echt dat de 'vloeistof' in je huid trekt.
Waardoor hij dus lang zou moeten blijven zitten (wat niet het geval is).
Je kunt ook zien dat hij goed gepigmenteerd is.
Toch vind ik het een mooi kleurtje,
en af en toe bijwerken vind ik absoluut niet erg


de lipstain is te koop bij het kruidvat voor 3.99.

1 opmerking:

  1. ziet er mooi uit!
    antwoord op je vraag op mijn blog: de bakjes komen van de ikea. Ze heten de antonius lade inzet en kosten €1,50 :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen