vrijdag 4 november 2011

Body & Earth Elements



Op mijn verjaardag heb ik van een lieve vriendin een setje gekregen met allemaal leuke body spulletjes. Ik wou in dit artikel wat vertellen over het setje. Ik ben er hartstikke blij mee, en ik gebruik de producten dagelijks. Ik vind ze er ook super leuk uit zien met die vrolijke kleurtjes. Anyways, meer weten? read on!





In het setje zitten drie verschillende soorten producten, namelijk een Shower Gel, een Body lotion en een Body Soufflé. Deze 3 producten zijn roze. Ze ruiken naar sweet pomegranate. Deze producten ruiken heerlijk zoet. Ze ruiken ook nog is lekker fruitig. De shower gel is erg zuinig in gebruik, zeker als je hem onder de douche in combinatie met een douche puff gebruikt. Het product waar ik het meest fan van ben is de body soufflé. Ik hou van body butters, body creams, body soufflés etc. Ik vind het heerlijk. Je kunt dit product niet met een body butter/cream verwarren, dit product is namelijk wat meer creamy en vloeibaar. Je hebt er niet veel voor nodig om je hele lichaam ermee in te smeren. Ook de body lotion is prima.





Dit is de tweede geur uit het pakket, coconut lime. Ik ben dol op kokosnoot geurtjes, ik vind het zo lekker ruiken he!. Deze substantie is groen van kleur. Ik vind het er echt leuk en vrolijk uitzien. Dit was de eerste die ik gebruikte. Ik ben echt onder de indruk van deze producten, echt i love it!

Ook de body soufflé hiervan is ge-wel-dig. Ik gebruik hem zo graag. Het is leuk dat je gewoon kunt afwisselen met geuren, maar toch hetzelfde fijne product kunt gebruiken.





Dit is de laatste geur uit het pakket, Ocean Water. Ik vind dit geurtje ook echt lekker. Hij ruikt gewoon lekker fris, en hij doet me denken aan een geurtje van David Off, Cool Water heet die volgens mij. Dat vind ik ook een heerlijk luchtje. Ik vind deze producten er ook weer super leuk uitzien, en ik ben echt super blij dat ik dit pakket heb gekregen.

Ik weet verder niet waar het te koop is enzo, want het was een cadeau. Toch leek het me leuk er een artikel over te schrijven.

Wat vinden jullie er trouwens van als ik gewoon een klein beetje tekst zet op de kop foto?

13 opmerkingen:

  1. dank je voor deze geweldig lekkere uitleg. Het is te koop bij de kruidvat. (nu in de sale)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het nog steeds te koop bij de kruidvat? want ik ben al in 2 kruidvatten geweest en kan het maar niet vinden. ( ik wil graag die coconut lime body lotion, ik heb die al maar hij is bijna op en is zoo lekker :( )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook dat pakketje gekregen voor de verjaardag en mijn coconut lime (die ik ik t lekkerst) is ook op.wou nieuwe kopen maar als ik online google is het een buitenlands product.. volgens mij van de US dus ben bang dat we de producten niet afzonderlijk kunne verkrijgen in NL tenzij bestellen maar das nogal prijzig..
    http://www.bodyandearth.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit product heb ik gekregen voor moederdag. Het is gekocht bij Trekpleister.

    Een blijde en verwende moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb het gisteren in kruidvat in dendermonde gekocht?
    dus normaal...

    grts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb het lkkr voor mezelf gekocht om mezelf eens te verwennen, ik heb het gekocht bij de kruidvat en ik dacht dat ik tussen de 4 en 6 euro moest betalen, weet niet precies meer maar wel rond die koers, helemaal niet duur toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb het ook gekregen, en die blauwe body shouffle, smeerde ik op mijn huid, en binnen een paar minuten knepen mijn puisten zich vanzelf uit. daarna heb ik twee weken geen puisten gehad, daarna gebruikte ik het weer en deze keer bleven de puisten een maand weg, nu heb ik helemaal geen puisten meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb hem van de week bij de kruidvat gekocht 1+1 gratis cadeaupaketten 1 heb ik er zelf gehouden en 1 weggegeven als cadeautje echt ge-wel-dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hem zelf ook gekocht voor mijn moeder, maar ze gebruikt hem niet. Ik mocht het voor mezelf houden en ik vind de body souffle geweldig, zeker die van coconut and lime.Hij is verkrijgbaar in de kruidvat voor ongeveer 7 euro (zo heb ik hem gekocht)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb een cadeauset gekregen, heerlijke subtiele geurtje, maar bij het lezen van allerlei waarschuwingen, vond ik het verdacht. Na het insmeren met de bodylotion of bodyboter, staat er: 'je huid niet blootstellen aan zonlicht ', en bij de douchegel, ' pas op met je ogen,! Ik heb nooit eerder deze waarschuwingen gezien op andere bodylotion/boter of douchecremes, dat ik eerder gebruikte. Bovendien is het in China gemaakt; nee, dan maar liever Zwitsal. Zo'n cadeau dank ik hartelijk, de vuilnisbak is geduldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De coconut-lime bodylotion heb ik gekregen en geweldig, lekker geurig en te koop bij Trekpleister voor €6,99 deze week!

    BeantwoordenVerwijderen