zondag 6 november 2011

Den Bosch Haul met o.a. Lush, Sephora, Olaz, Tally Weijl, etc.



Ik ben naar Den Bosch geweest met Kim, m'n moeder en mijn zus. Ik heb er heel erg lang naar uitgekeken en ik had er echt zin in. In den Bosch hebben ze winkels zoals de Sephora en de Lush die wij hier in Eindhoven niet hebben. Sowieso is Den Bosch een super leuke stad. Het is een super gezellige dag geweest. Lees verder om te kijken wat ik heb gekocht!

Ik was aangekomen via een pendelbus naar een halte bijna midden in het centrum. Het eerste waar we heen gingen was de Sephora. Ik was nog nooit in mijn leventje naar de sephora geweest en ik wist niet echt wat ik ervan moest verwachten, maar o my lord, wat was dat een leuke winkel zeg! Too faced, benefit, make up forever... Ik keek mijn ogen uit. Iets waarvoor in naar de Sephora ging wat een Blending Brush en een Brush Cleanser.





Ik ben in totaal 2 keer naar de sephora geweest. De eerste keer kocht ik de kwast. Het is een crease kwast, maar hij is bruikbaar als een blending brush. Deze kwast kostte me €5,78 volgensmij. Toen ik terug kwam heb ik nog de brush cleanser gekocht wat een enorme miskoop is. Ik wou graag een brush cleanser, en ik dacht dat die van M.A.C. veel te duur zou zijn, dus ik kocht deze van de sephora voor iets van €5,90 met enige korting, ik weet de prijzen hiervan niet zeker, ik ben de sephora bonnetjes kwijt. In deze cleanser zit 60 ml, maar in die van M.A.C. zit 233 ml of iets in die richting in, en die kost €10,-. Nou dan had ik liever voor 4 euro meer 3x zoveel product. Nouja, volgende keer beter!

We zijn natuurlijk ook even langs de H&M geweest, een winkel waar ik echt áltijd slaag. Ik had al heel lang een pyjama broek gezien die ik super vond met bloemetjes (staat ook in mijn fashion wishlist), maar deze keer heb ik hem echt meegenomen. Hij kostte €14,95. Hij is wel een maatje te groot, maar dat maakt opzich niet uit, hij zit nou lekker los en baggy, ik vind hem gewoon fijn!
Ook heb ik nog een vest gekocht die ik al super lang wou, een donkergrijs vest met witte touwtjes enzo. Deze kostte €19,95.


Toen we de winkel uit liepem zag ik een markt. Ik hou van markten, dus ik keek even rond. Binnen no-time stonden we voor een make-up kraampje, terwijl ik mezelf nog had beloofd alleen kleren te kopen, niet dat dat gelukt is. Ik zag namelijk Paris Memories. Ik had er redelijk veel goeds over gehoord, dus ik wou graag die palettjes hebben. Een palettje kostte €2,- en twee palettjes kostte €3,50. Wie ben ik dan om er geen twee mee te nemen? Ik heb er eentje met bruine kleurtjes en een rood/paars achtig kleurtje, en eentje met bruin en blauw achtige kleurtjes. Ik vind ze heel mooi, en ik ben er super blij  mee!





Ook zijn we nog even naar de Hema geweest. We stonden aan de zijkant te kijken, waar ik tot mijn verbazing nog 2 Make every day a happy day bronzers zag liggen. Ik helemaal blij. Kim nam er een mee, en ik ook. Als je meerdere artikelen van mij hebt gelezen, wist je dat ik deze al had. Het is een limited edition, en hij kostte maar €2,50 dus ik had er een als back up meegenomen. Ook zag ik nog een heel mooi lakje staan. Een one coat lakje. Hij kostte ook €2,50. Het is in de kleur 209. Ik vind het een super mooi kleurtje en ik heb hem nu op mijn nagels, er komt binnen kort misschien wel een NOTD van!

Ook zijn we nog langs de C&A geweest. Een winkel die ik normaal voorbij gelopen zou zijn, aangezien die hier in Eindhoven in het winkelcentrum waar ik altijd kom echt heel erg tegenvalt. Toch zijn we erin gegaan, gewoon om te kijken. Deze keer ben ik er voor de verandering een keer niet met legen handen naar buiten gekomen. Ik heb een superleuk blousje gekocht. Een blousje waar ik normaal met grote passen omheen gelopen zou zijn, sowieso al om de kleur. Dit keer gaf ik hem een kans, en hij stond super tof! Hij kostte maar €9,- Ik heb er geen foto van, ik kreeg hem niet mooi op de foto.





Bij de kruidvat waar we nog eventjes langs zijn geweest heb ik een reinigingsmelk gekocht. Ik hoorde dat het een fijne was, dus het was voor maar €1,89 niet iets om te laten staan. Ook heb ik nog een hand & nail creme van Vaseline gekocht voor iets van €1,89 en een Olaz Beauty Fluid waar ik ook veel goeds over had gehoord gekocht. Serieus, ik vond deze echt heel goedkoop. Er zit 100 ml  in, wat minimaal het dubbele is van een normale dagcreme is. Hij kostte €4,30. Er waren ook nog grotere flessen, maar ik wou hem eerst uit testten voordat ik zo een grote kocht.







Ik heb ook nog wat sieraden gekocht. Ik heb er nooit zoveel van, dus het was wel een keer leuk. Ik stond in de rij bij de kassa bij de Tally Weijl en ik zag een setje oorbellen met 2 paar knopjes, en een paar uilen oorbellen. Ik vond die uiltjes zo lief, dus ik heb ze zonder twijfel meegenomen. Ze kostte €2,95 voor 3 paar. Ik vind de knopjes niet zo interessant, maar de uiltjes vind ik geweldig. Ook heb ik bij de Tally Weijl nog een super leuk blousje gekocht, waar ik helaas geen foto van heb. Kleren zijn niet zo fotogeniek. Het blousje kostte in de sale nog maar €12,99. Bij de kassa lagen ook nog leuke riempjes voor €1,50. Die heb ik ook een meegenomen, altijd leuk.

Bij de claire's heb ik van een cadeaubon die ik had gekregen voor mijn verjaardag een schattig kettinkje gekocht met een lief sleuteltje eraan. De ketting kostte €4,95.

Ook heb ik nog twee kaarsjes gekocht bij de tuinen. Ze waren afgeprijsd voor maar €0,83 cent, super goedkoop natuurlijk! Ze ruiken zo lekker! Ik heb een van de kaarsjes al aangehad, ik hou van ze!

Tuurlijk ben ik nog langs de Lush geweest. Het personeel daar was zo verschrikkelijk lief. Echt heel erg vriendelijk. We werden hartelijk verwelkomt, en ze waren echt super klantvriendelijk, ik kan helemaal vrolijk worden als ik er al aan denk. Echt, geweldig. Aangezien ik nooit bij de Lush kom, wou ik wel deze keer dat ik er kom iets meenemen. Ik heb een zeepje gekocht, de beroemde Rockstar. Ik twijfelde tussen deze en Honey I Washed The Kids die ik ook heel lekker vond ruiken. Ik heb 112 gram van de Rockstar zeep gekocht voor €5,54. Ik vind hem echt lekker ruiken!

Dat was alweer mijn haul van Den Bosch. Het was echt een top dag, ook mijn moeder vond het heel leuk dus waarschijnlijk gaan we  nog een paar keertjes terug!

btw. Sorry voor het superlange artikel!

1 opmerking: