vrijdag 4 november 2011

Even voorstellen..

Hee,
nou zoals Nicole heeft laten weten bij 'all about us'
zou ik (kim) zo tussendoor ook iets posten.
Maar voor ik echt reviews etc. ga posten vertel ik eerst iets over mezelf.

Nou ik ben dus Kim. ik ben 14 jaar.
Ik hou echt super veel van opmaken,
en echt alles rond om make-up.
Shoppen is ook een van mijn hobby's als het aan mij ligt,
ga ik het liefst elke dag shoppen.
Verder doe ik vmbo-t.
Nou vanaf nu zou ik ervoor zorgen dat er geen 1 dag zonder post is.
Want nouja niet iedereen heeft elke dag tijd.
Maar vanaf vandaag ga ik iets posten als Nicole geen tijd heeft gehad,
om een artikel te schrijven.
Ik heb er nu al zin in om mijn eerste échte artikel te schrijven.
Als je nog iets over mij wilt weten.
just ask!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten