donderdag 3 november 2011

Catrice Photofinish foundation



Ik ben er misschien een heel klein beetje laat mee, maar toch wou ik er graag een artikel over schrijven, de Catrice foundation. Ik heb ze alle twee, en ik dacht er nog aan ze in een soort van battle te doen, om te vergelijken welke nou het fijnste is. Als jullie dat wat vinden mag je dat altijd zeggen. In dit artikel ga ik gewoon de Photofinish reviewen. Ik heb deze foundation al een hele lange tijd, dus het werd wel eens tijd om er wat over te schrijven.
Ik heb de foundation in de lichtste kleur, die nog iets te donker is. Dat is erg jammer. Ik gebruik deze foundation toch, omdat het opzich nog wel kan. Ik vind de substantie van de foundation eerlijk gezegd niet zo super. Hij is een beetje stug, en stroef. Hij smeert niet lekker soepel uit. Het is een nogal dikke substantie, waardoor je naar mijn mening een soort van geplamuurd gevoel kunt krijgen. Wat wel fijn aan deze foundation is, is dat hij je wel een heel mooi resultaat geeft, een mooie egale huid.



De geur van de foundation vind ik nou niet zo lekker, ik vind het zelfs wel een beetje stinken. Toch weerhoud de geur me niet van het product gebruiken. De foundation zit in een glazen flesje met een pompje, wat sowieso wel een voordeel is. Met het pompje kun je redelijk goed doceren, het vliegt er niet ineens zomaar uit. Ook vind ik de verpakking er heel mooi en luxe uitzien.  Hij ziet er sowieso heel netjes uit.

De foundation beloofd 18 uur te blijven zitten. Hij blijft wel goed zitten, maar 18 uur vind ik dan wel weer een beetje overdreven. Sowieso waarom zetten ze het erop, je kunt toch wel verwachten dat het niet zo is, wie trapt hier nou weer in?

Ik heb deze foundation eerst echt heel veel gebruikt, maar sinds ik de healthy mix foundation heb gebruik ik deze niet meer. Ik heb hem laatst nog een keer opgehad, maar het geeft me een zwaar gevoel. Het is ook wel een zware foundation, zeker in vergelijking met lichtere foundations zoals de healthy mix. Toch raad ik deze foundation wel aan aan meiden die niet veel geld hebben om een foundation te kopen, maar wel een prima foundation willen. Ook als je een hele onzuivere huid hebt is dit iets voor jou, want hij dekt wel heel mooi.

De foundation kost 6 euro ongeveer en is te koop bij de meeste filialen van het Kruidvat. 

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten