woensdag 2 november 2011

Fashion Wishlist

Whishlist FASHION EDITION

Ik ga zaterdag naar Den Bosch om een keer veel kleren in te slaan. Ik heb namelijk weinig warme kleren, en aangezien ik het snel koud heb zou het wel handig zijn als ik wat heb om aan te trekken. In dit artikel laat ik jullie zien welke kleding ik graag zou willen kopen



Dit is shirt is van de H&M. Ik vind het een leuk shirt. Dat soort van strik dingetje vind ik een leuk detail. Ze hebben het shirt ook nog in een wat lichtere kleur, die ook wel leuk is. Ik twijfel nog een beetje maar ik zou het shirt sowieso graag willen. Hij kost €24,95

Verder hebben ze ook nog een simpele trui van €9,95 is veel verschillende kleurtjes. Toen ik ze zag wist ik niet echt welke kleur ik zou kiezen, dus ik had hem nog niet mee genomen. Ik plaats geen foto ervan aangezien hij op de foto's echt heel lelijk is.


Alweer iets grijs ja, ik ben nou eenmaal niet zo een kleurrijk type. Ik zou dit vest graag willen, vesten zijn altijd handig als je een dagje hebt dat je nergens zin in hebt. Ik vind dit een leuk vest, hij is lekker basic maar toch heeft het wel wat. Het vest is te koop bij de H&M voor €29,95 maar hij is momenteel afgeprijsd voor maar €19,95.


Ik zag deze bh op de site staan. Hij is er ook in een lichtroze kleur die ik ook wel schattig vind, maar deze vind ik ook leuk. Hij heeft een schattig zwart strikje in het midden en ik vind hem heel leuk. Hij kost €12,95


Dit is weer is wat anders dan dat grijs. Deze pyjama broek heb ik al heel vaak zien liggen maar ik wil hem echt zo graag. Ik heb geen pyjama's. Ik wil wel graag een keer een pyjama broek hebben en deze vind ik zo lief. Ik hou van bloemenprintjes! Ik ga deze denk ik wel echt kopen. Hij kost €14,95


Dit shirt vind ik echt leuk. Hij is niet super strak, en ziet er leuk uit. Er zijn ook nog andere printjes van, maar deze en de witte met erop ''ooh la love''. Hij kost €12,95

Dit zijn wel een paar leuke items die ik graag zou willen hebben. Er zal vast nog veel meer leuks te vinden zijn bij andere winkels zoals new yorker en piecen/only/veromoda. Dat zien we daar dan wel haha!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten