dinsdag 25 oktober 2011

Thank ya all


Sinds 10 september 2011 bestaat www.Beautystatements.tk. Wij waren eigenlijk begonnen met bloggen met het motto van: oke, als het goed uit mocht pakken; geweldig! Doet het dat niet, wij vechten door. Sowieso is bloggen een grote hobby van ons, naast beauty dan ^^. Wanneer wij gaan winkelen denken wij steeds aan wat goed zou zijn voor ons blog, welke dingen moeten we testen, wat zouden we sowieso niet moeten testen. Daarom zijn wij jullie ook super dankbaar dat jullie de moeite hebben genomen om op onze blog te kijken en vaak ook te reageren dat betekent echt heel veel voor ons. We zijn nu al een beetje aan het denken van: oke, wat kunnen we verbeteren, wat moeten we zo houden etc. Dus allemaal dankjewel! 

Liefs, Ilse & Nicole

P.s Wat vinden jullie leuk aan onze blog?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind vooral de DIY´s leuk,,
    Maar ik heb zeg maar een probleem..
    ik heb last van vreetbuien
    en dat is niet fijn..
    weten jullie mis een vegatarisch gerecht waar van je vol raakt maar niet te veel cal. heb
    Ik denk niet dat jullie iets weten maar ik dacht laat ik het toch maar vragen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhmm, vreetbuien zijn inderdaad erg vervelend. Wat je misschien zou kunnen proberen is als je merkt dat je een vreetbui krijgt een banaan ofzo te pakken. Verder kan je ook een boterham pakken ofzo. Je kan ook een kop soep pakken. Probeer er vooral niet aan toe te geven, blijven je vreetbuien? Pak een kauwgumpje, pak dan niet zo'n hele zoete maar gewoon eentje met mint ofzo. Heeeel weinig cal. en je hebt vaak geen zin meer in een snoepje, koekje of iets anders.

    Liefs, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel... Ik ga het proberen..
    x

    BeantwoordenVerwijderen