dinsdag 25 oktober 2011

Bourjois Healthy Mix Serum Foundation

Je kunt ons nu ook vinden op twitter @beautystates_

Deze foundation heb ik laatst gekocht, zoals je in mijn haul kon lezen. Het is de Bourjois healthy mix serum. Ik heb de gewone healthy mix variant ook. In dit artikel ga ik deze variant reviewen, want wat is er nou anders aan de serum variant in vergelijking met de gewone? Als je verder leest kom je er misschien wel achter!

Laten we maar beginnen bij de naam. De healthy mix, wat houd dat nou eigenlijk in? Het houd in dat deze foundation is gemaakt van een mix van fruit extracten. Dat maakt deze foundation zo 'healthy'. Het is een hele lichte, gewichtloze foundation. Het flesje weegt bijna niks! Het flesje ziet er mooi uit, van mooi stevig glas. Het flesje is vrij lang, en smal met een rode dop.



Het flesje is compleet uitgerust met een pompflacon wat vele onder ons een fijne en hygiënische manier vinden om foundation uit de verpakking te krijgen. Ik vind het ook heel fijn. Met dit pompje kun je goed doceren, hoeveel jij zelf wil. Het is niet dat er ineens drie liter foundation uitvliegt, nee gelukkig niet haha. Het ziet er allemaal heel netjes en luxe uit.



Ik heb de foundation in de kleur 52 vanille/vanilla Ik vind deze kleur echt perfect voor mijn huid. Om eerlijk te zijn is er niet veel keus qua kleur, maar gelukkig zat mijn perfecte kleur er wel tussen! 

Ik vind de substantie foundation echt fijn, het geeft een heel mooi natuurlijk effect. Het is niet super dekkend, maar het laat je huid er heel mooi healthy en goed uitzien. (let trouwens niet op de hartjes op mijn hand haha). De foundation smeert makkelijk uit, en je hebt er totaal niet veel van nodig. Met ongeveer 1 pompje kan ik mijn hele gezicht al insmeren met foundation. De dekking licht uiteraard ook aan met wat je het aanbrengt. Ik vind gewoon met mijn handen fijn, maar met een kwast vind ik ook wel fijn hoor. 

Deze foundation heb ik sinds ik hem heb al iedere dag op gehad. Ik vind het echt een superproduct, zeker een aanrader. De foundation kost €14,50 en is te koop bij o.a. Etos, Douglas, Ici Paris XL en DA. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten