woensdag 26 oktober 2011

NOTD + Review Raspberry Fields Forever

Je kunt ons nu ook vinden op twitter @beautystates_



In dit artikel laat ik mijn NOTD zien, en review ik gelijk het lakje dat ik ervoor gebruikt heb, en wat ik er nou van vind. Het is een Catrice lakje, aangezien ik die echt super fijn vind. Read on!

Het lakje is echt een super mooi rood kleurtje. Niet te diep rood, maar vrolijk rood. Ik vind het echt een leuk kleurtje, hij  maakt me echt vrolijk. Wat ik ook altijd een leuk pluspunt vind aan de Catrice lakjes is de naam "Raspberry Fields Forever" Dat klinkt toch super of niet dan?


De verpakking van de lakjes zien er leuk uit, en het kwastje is redelijk fijn om mee te werken.
Alleen zit er wel een klein nadeeltje aan deze lakjes. Als je net zo als mij bent, en het liefst je nagels perfect, zonder chips gelakt wilt hebben heb je wel veel werk te doen. Na ongeveer 2 dagen is ie zo danig gechipt dat ik mezelf er verplicht tot voel om mijn nagels opnieuw te gaan lakken.

Dat is wel hoe je zelf bent, als je zelf zo bent van ik wacht wel tot het eraf gerot is, oké, dan boeit het niet zo super veel. De lakjes dekken verder wel goed na ong. 2 laagjes, dus dat is gewoon prima. Ik vind catrice lakjes leuk, je hebt een ruime kleur keuze, die regelmatig veranderd voor een klein prijsje.

De lakjes kostten €2,49 per stuk bij het kruidvat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten