woensdag 26 oktober 2011

Nieuwe portemonnee ;D

Woew! Gister lekker naar de film geweest met mijn zus (Lion King 3D, wat een jeugdsentimenten <3) en daarna natuurlijk nog lekker in de stad rondhangen, mooie make-upjes bekijken, en natuurlijk ook kopen! Waar ik eigenlijk vooral naar op zoek was was een portemonnee.



Mijn portemonnee was best wel oud, en nouja flut zogezegt. Na zo'n 14 winkels te hebben afgestruind (Ja ik ben kieskeurig ;D) heb ik hem dan eindelijk gevonden; mijn ideale portemonnee.















Deze komt van de Sacha, hij kostte €15,95 en hij is best groot. Wat ik hier zo leuk aan vind is dat slotje en al die bloemetjes. Hij voelt ook heel fijn en in de binnenkant is genoeg ruimte voor al mijn pasjes, kaartjes & andere troep.

















Dit wou ik eventjes showen ;D Ik ben er heel erg blij mee en ik ga deze portemonnee ook weer aan vele beautywinkels showen, lees: ik ga veel geld uitgeven in de kruidvat/etos/dio etc.

Liefs, Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten