maandag 31 oktober 2011

NOTD Gleam in Blue



Dit lakje heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Het is een super mooi lakje. Het is een blauw lakje met een effect waarvan ik zo snel even niet weet hoe ik het moet noemen. Ik vind het een heel mooi lakje. Meer weten? You know what you got to do!



Het is een lakje uit de nieuwe essence lijn. Ik had van te voren maar 1 lakje van Essence en die heb ik nog nooit op gehad. Toen ik dit lakje kreeg had ik meteen zin om mijn nagels te lakken. Ik vond het zo een mooi kleurtje! Zelf zou ik niet zo snel het lakje gekocht hebben. Toch ben ik blij dat ik hem heb gekregen hij is namelijk echt heel mooi. Het is zeker een van mijn favoriete kleurtje, zonder meer!

Het lakje droogt  vrijwel mat op, met een heel subtiel glansje. Na een laagje dekt het al redelijk goed, maar omdat ik het mooier eruit vond zien heb ik twee laagjes gedaan. Het lakje droogt erg snel, naar mijn gevoel. Ik heb geen topcoat gebruikt, wat me eigenlijk wel bevalt.


Het lakje heet 75 Gleam in blue. Ik vind namen van make-up producten altijd zo leuk he! Ik vind het verder echt een top lakje. Essence nagellakjes vind ik echt aanraders. Ze kostten niet veel, volgens mij maar €1,29 en ze zien er super mooi uit.

Essence is te kopen in nagenoeg alle filialen van het Kruidvat en in de Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten