maandag 31 oktober 2011

Nailart Tutorial Water Melon Nails



Ik heb dit al een tijdje geleden beloofd op Twitter om dit artikel te schrijven. Het is namelijk een nailart tutorial. Ik heb vaker gehoord dat veel meiden nail art heel leuk vinden. Ik kan er zelf helemaal niks van, mijn hand is niet stil te krijgen en ik verpruts het altijd. Toch is het een keertje gelukt om een simpele nail art te maken, en dat wou ik natuurlijk met jullie delen!

Deze nail art is heel erg simpel, dus verwacht er niet te veel van. Wat je ervoor nodig hebt is een rood lakje, ik gebruik hiervoor Raspberry Fields Forever van Catrice, een groen lakje, hiervoor gebruik ik I Sea You van Catrice en een zwarte eyeliner.


Het eerste wat je doet is je nagels helemaal lakken met het rode kleurtje. Dit doe ik gewoon met twee laagjes, net als ik normaal gedaan zou hebben. Zorg dat je dit helemaal goed op laat drogen.


Het volgende kun je op verschillende manieren doen. Als je graag een super recht randje wilt kun je hier een plakbandje voor gebruiken, maar ik heb het gewoon uit de hand gedaan. Dat geeft een wat speelser effect aan het randje. Ik breng namelijk met de groene kleur een randje op de bovenkant van de nagel aan. Doe dit niet te dik, maar ook zeker niet te dun.


Als laatste pak je de eyeliner en zet je puntjes op het rode gedeelte. Dit zijn de 'pitjes' uit de watermeloen. Je kunt eventueel nog een topcoat aanbrengen als je dat fijn vind.

Dit was dan alweer de tutorial. Het is super simpel maar ziet er toch leuk en vrolijk uit. Ik werd er steeds blij van toen ik ernaar keek. Dit is zeker iets wat zelfs beginners kunnen doen!

1 opmerking:

  1. keileuk gedaan! ik heb nog nooit gezien dat iemand het deed met eyeliner haha! droogt dat snel op?

    BeantwoordenVerwijderen