zondag 30 oktober 2011

Boozyshop 88 warm palette



Dit is het Boozyshop 88 Warm Palette. Het palette dat ik al zolang, en zo graag wou. Hij is lekker neutraal, maar je kunt er toch veel verschillende kanten mee op. Het palette is meer dan alleen bruin en highlighters, het is geweldig. Hij ziet er prachtig uit, en echt gewoon een must have!



Dit zijn de kleuren van het palette. Er zitten verschillende soorten kleuren in, van matte tot shimmery. Er zitten ook verschillende soorten finishes in. Ik vind de kleuren heel mooi, je kunt er goed mee varieren. Vooral de 2 echt paarse kleuren zijn favoriet. Ik vind paarse oogschaduw super mooi, vooral in combinatie met een bruine en lichtbruine kleur. Ook zitten er mooie highlighters in. Op veel fotos lijkt het net of het halve palette highlighter is, maar dat is niet het geval hoor. Er zitten namelijk ook wat lichtere kleuren bij, en huidskleur tinten die ook bruikbaar zijn op het bewegende ooglid bijvoorbeeld.

Ik heb wel eens gehoord dat er een aantal dupes van mac in dit palette zit! Vet natuurlijk. Ik vind dat je er veel kanten mee op kan. Maar toch pak ik snel weer dezelfde kleuren. Ik heb het palette nog niet zo lang, maar toch weet ik mijn favorieten eruit al te vinden. 

De pigmentatie is heel verschillend. Ik wou een paar kleurtjes swatchen, maar die zag je niet eens! Toch zijn de meeste kleurtjes wel erg mooi, en de pigmentatie is sowieso op te bouwen. Veel kleuren lijken op swatches ook minder mooi en slechter qua pigment, maar op je ooglid kunnen ze heel anders uitvallen, met misschien wel een net wat mooiere twist. Ik vind het mooie kleurtjes en ik ben super blij met het palette.

Het palette kost rond de 19 euro, en deze kun je bestellen op www.boozyshop.nl. Het is een volledig veilige site, en je bestelling komt snel binnen. Het palette ziet er netjes uit. Bij mij was geen enkele kleur gebroken! Ik ben blij met het palette, en ik vind het een aanrader, zeker als je graag wat meer kleurtjes wil, met goede pigmentatie en erg draagbaar naar school en werk, is dit jou uitkomst!

1 opmerking: