donderdag 27 oktober 2011

Bourjois Coup De Foudre Blush in Rose

Je kunt ons nu ook vinden op twitter @beautystates_

In dit artikel laat ik jullie een van mijn favorieten producten zien, mijn bourjois blush. Ik heb hem nog niet zo super lang, maar hij is echt mijn favoriet. Hij is de mooiste blush uit mijn collectie.  Sowieso vind ik blush een heel mooi product, je kunt er alle kanten mee op, en het staat heel leuk.  Read on to know more about this!

Het is een heel klein schattig doosje, met een klein blush kwastje erbij, en een spiegeltje. Het spiegeltje is de perfecte grootte voor je wang, dat je die precies goed kunt zien. Het kwastje is niet wat je noemt "super'' maar dat valt ook niet te verwachte van een kwastje die bij een product zit. Toch is deze wel handig voor als je weg gaat, dan hoef je niet heel je blushkwast mee te nemen, maar dan kun je het gewoon met dit doen. Dat is wel super easy!

De blush is heel erg bol. Er zit niet veel in deze blush, nee zelfs het tegendeel. Er zit maar 2,5 g in. Toch is dit best veel aangezien je niet veel product nodig hebt om je bangen te voorzien van een mooi laagje blush.  Er zit namelijk nogal wat pigment in, waardoor een klein beetje echt genoeg is. De blush is mooi rond, en ik gok dat hij gebakken is (don't mind me if i'm wrong).

Ik heb de blush in de kleur rose, wat een hele mooie kleur is. Mooi roze, met een tikkeltje rode ondertoon. De eerste keer dat ik aan de blush rook (dat doe ik altijd bij producten ja) dacht ik "IEW'. Echt die lucht was voor mij niet aan te ruiken. Als je de blush ophebt blijf je de geur een tijdje ruiken. Nu begin ik wel te wennen aan de lucht, en boeit het me niet meer zo veel, toch vind ik het wel een puntje waar bourjois aan zou kunnen werken!

De blush is wel echt super mooi, als ik er naar kijk geniet ik er gewoon van, en ben ik trots dat ik deze blush in mijn collectie heb. Ik vind hem echt super mooi! De blush is te koop bij o.a. de Etos, Douglas, Ici Paris XL, en DA. Hij kost €10,90. Echt het geld waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten