donderdag 27 oktober 2011

Kwasten van essence slecht?

Vaak lees ik op vele beautyblogs dat kwasten van essence slecht, flut, hard en totaal niet fijn zijn. Dit kon ik niet aanzien en besloot ook een kwast ervan te kopen. Mijn ervaring weten? Read on!



Eenmaal in de kruidvat zag ik hem dan liggen, deze kwast ziet er niet echt mooi uit, de haren zijn namelijk paars met zwart liever had ik de roze gehad maar die lag er niet meer, maar toen ik eenmaal in de bus terug naar huis zat en hem uitpakte was ik erg verrast! Want oh wat was hij zacht, voor een poederkwast vind ik hem wel wat klein want hij is kleiner dan mijn blush kwast van catrice. Wel heb ik ergens gelezen dat uit deze kwast haren vallen, hier weet ik eigenlijk niet van of dat waar is of niet.


Voordelen:
Zachtheid
Fijn in gebruik

Nadelen:
Kleine kwast
Haren vallen uit

Ik heb totaal geen spijt dat ik deze kwast heb gekocht, want voor 2,79 vind ik dit toch wel echt een topkwast!

Liefs, Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten