dinsdag 1 november 2011

October Favorites '

Tumblr_ltsdau6u4k1r4frv2o1_500_large


Aangezien het alweer de eerste dag van november is, ga ik vandaag mijn favoriete make-up van oktober laten zien. Ik heb een paar producten, niet echt super veel die echt mijn favorieten zijn geworden. Ik heb het bij make-up gehouden deze maand, misschien volgende maand wat meer verschillende dingen.



De eerste twee favorieten zijn mijn Bourjois Healthy Mix Serum foundation, en de Bourjois Healthy mix concealer. Deze twee producten laten mijn huid er op een natuurlijke manier mooi uit zien. Het geeft niet een gevoel dat je een geplamuurd volgesmeerd gezicht hebt. Deze foundation is juist heel licht, en geeft een natuurlijk resultaat. De foundation ruikt ook heel lekker. Hij dekt niet super erg, maar dat vind ik juist wel fijn, anders ziet het er nogal fake uit. De concealer dekt voor mij ook gewoon prima.


Om dit af te poederen gebruik ik het liefst mijn Maybelline Dream Mat poeder. Het is een hele fijne poeder die goed matteerd, maar niet dat het er nep uit ziet. Hij houd het ook goed mat gedurende de dag. Hij is ook nog eens fijn om mee te nemen aangezien er een spiegeltje in zit, en een sponsje. Kun je where ever you go, altijd even bij poederen.


Dit is mijn favoriete bronzer. Ik heb hem nog niet súper lang, maar ik vind hem wel súper fijn. Het was de laatste die in de schappen lag. Hij is precies de goede kleur, en hij werkt fijn. Hij is niet té shimmery, maar ook niet helemaal mat. Ik gebruik deze bronzer om mijn gezicht mee te shapen en daar is ie sowieso prima voor.


Dan heb ik ook nog deze bourjois blush. Ik vind het een hele mooie blush, echt een super mooie kleur. Sinds ik hem heb gekocht gebruik ik hem bijna iedere dag wel. Er zit alleen een heel klein nadeeltje aan en dat is dat je wel de kleur een beetje moet opbouwen. Het geurtje wat ik er eerst enorm aan vond stinken vind ik nou eigenlijk wel lekker worden.


Dit zijn alweer de laatste twee producten. De glam'eyes mascara van Rimmel heb ik weer her-ontdekt. Eerst vond ik hem niet fijn en had ik hem aan mijn zus gegeven. Een tijdje later wou ik hem toch wel weer proberen en ik vond hem zo fijn. Als je het borsteltje ziet zou je echt denken "fijn?... dat?" maar dat is ie wel. Hij maakt je wimpers heel lang en gesepereerd. De gelliner van essence vind ik ook zeker een fijn product. Ik gebruik hem regelmatig op mijn waterlijn, omdat dit wat meer intensiteit geeft dan gewoon een oogpotloodje. Ik zou deze gelliner ook nog wel in de zwarte kleur willen. Ik heb hem nu in de bruine kleur London Baby.

Dat waren mijn favorieten van de maand. Het zijn er niet zo super veel, dat weet ik. Ik vind het gewoon een voor een, stuk voor stuk prima producten. Alle producten zijn makkelijk verkrijgbaar en gewoon fijn in gebruik. Ik weet niet zeker of ik dit nou iedere maand ga doen, dat zie ik nog wel!

Ilse is trouwens gestopt met de blog, ze wou een eigen. Dus dat jullie dat even weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten