zondag 30 oktober 2011

Hebbenhebbenhebben ^^

Wauw, wat zijn ze mooi, die mooie mono's van Catrice. Ik heb wat leuke kleurtjes uitgezocht die ik heel graag wil hebben, wil je weten welke? Lees dan door!

Absolute Eye Colour Mono 070 Mr. Copper's Fields
Mr Copper's field
Een mooie bruine, goed gepigmenteerde oogschaduw waar Nicole al een artikel over geschreven had.
Absolute Eye Colour Mono 140 The Captain Of The Black Pearl
The captain of the black pearl
Dit is echt een mooie! Een zwarte met een subtiele glitter. Je zou swatches eens moeten zien! Kijk hier even: http://www.beautylab.nl/2011/03/budget-tip-catrice-captain-of-black.html Echt super mooi!
Absolute Eye Colour Mono 420 Talk Like An Egyptian
Talk like an egyptian
Hier zitten best grove glitters in had ik gelezen. Ik vind deze echt super mooi, deze zal ook mooi zijn in een kerstlook ^^.
Absolute Eye Colour Mono 340 Ooops…Nude Did it again!
Oops... nude did it again
Een nude kleurtje op zijn tijd kan ook geen kwaad. Deze is bijvoorbeeld weer heel handig om op je wenkbrauwbot te doen.
Absolute Eye Colour Mono 410 C'mon Chameleon!
C'mon champeleon
Wat je hier op deze foto niet ziet is dat het een beetje een donkerrode kleur is. Deze is heel mooi, wil je hem beter zien? Zoek hem even op op google, zeker weten dat je wat vind.
Absolute Eye Colour Mono 050 The Noble Knights
The noble knights 
Dit is een beetje een groenachtig kleurtje, iets waar ik sinds kort weer heeel erg verliefd op ben.

Deze supermooie oogschaduws van Catrice kosten €2,79. Let wel op dat niet alle kleurtjes goed gepigmenteerd zijn, google anders even naar het kleurtje wat je wilt!

Welke kleurtjes van de catrice mono's willen jullie nog hebben?

Liefs, Ilse

2 opmerkingen:

  1. oeeeh, die Mr Copper's field en Oops... Nude did it again zijn zeker mooie kleurtjes! Ik ga kijken of ik ze kan vinden in de winkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou van catrice mono's !

    BeantwoordenVerwijderen