woensdag 5 oktober 2011

Music 'nd me

413189680_large

Muziek is denk ik voor veel van ons mensen erg belangrijk. Met muziek kun je je uiten, je even helemaal laten gaan, etc. Muziek is in mijn leven ook belangrijk. Ik ben niet het type dat ervan houd om muziek te maken (al kan ik het wel), maar ernaar luisteren doe ik graag. Ik vind muziek heerlijk om op te hebben staan onder mijn huiswerk, of als ik bijvoorbeeld net als nu lekker aan 't bloggen ben. Ik ben wel een type die een maand lang aan een stuk hetzelfde lied kan luisteren. Toch wil ik jullie graag een stukje van mijn muziekstijl in dit artikel laten weten.





Breakeven - The Script
Heel toevallig heb ik dit lied nu ook opstaan. Dit lied heeft voor mij veel betekend. Dit lied vind ik héérlijk om bij mee te zingen. Gewoon geweldig. Het laat me toch altijd wel beter voelen. Dit nummer zorgt er wel altijd voor dat ik me wat zekerder voel. Waarom weet ik niet hoor haha!



Vanilla Twilight - Owl City
Dit is een van mijn all time favorites. Ik vind dit gewoon zo een geweldig lied. Het roept fijne herinneringen in me op. Als ik dit liedje luister voel ik me altijd een stuk gelukkiger. Dit lied vind ik vooral leuk om in de winter tijd te luisteren. aangezien de clip ervan in de sneeuw afspeeld. Toch luister ik deze all year long, maar dan vind ik hem nog éxtra leuk. Het is zo mooi gezongen, echt oehhh, heerlijk!



Coming Home - Diddy ft. Skylar Grey
Met dit lied begon het eigenlijk met een vriendin. Vorig jaar in de klas leerden we allerlei songteksten uit ons hoofd en gingen we heel de dag lang liedjes zingen. Door dit lied begon het eigenlijk. Dan werd het 'ons' liedje. Ons favoriete liedje, waar we uren, dagen, maanden naar konden luisteren. We werden altijd helemaal vrolijk als het op kwam.



Close To You - JLS
Dit liedje luisterde ik altijd naar, toen ik iemand miste. Het gaf me dan het gevoel dat diegene toch nog ergens dicht bij me was. Toch stromen dan soms de tranen uit mijn ogen (ligt eraan over wie het gaat). De songtekst hiervan vind ik ook gewoon heel mooi. Het laat me zo voelen van "wie het ook is, jij bent degene van wie ik houd", en dat geeft me dan toch een stukje meer vertrouwen.

Dit waren een paar van mijn favoriete liedjes. Welke liedjes zijn voor jou speciaal?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten